28 Temmuz 2013 Pazar

Ve..

kocaman bir aradan sonra tekrar bi içimi dökesim geldi.. unuttuydum ben blogu.. neyse şu uğruna ölüp bittiğim sevgilim olacak insan yavrusu var ya? ha işte o beni terketti! üzüldüm mü? hayır anacım üzülmedim.

Neden?

çünküüüü beni gerçekten seven, beni kırmamak için elinden geleni yapan, ne yaparsam yapayım bana kızmayan dünyalar tatlısı biriyle tanıştım. o yüzdendir ki terkedilmek beni teğet geçti ;)

bu insan yani benim tabirimle "bitanem" benim sevgilim değil. ama sevgiliden de öteyiz yani. o yüzden ayrılamıyoruz. sevgili olsan ayrılırsın ama arkadaşlıkta işin içine girince olmuyo kopamıyosun. hele bi de önemli ve güzel şeyler paylaştıysan imkansız..!

ben bitanemle neler yaptım? evine gittim ilk kez bi erkeğin yatağında pardon sevdiğim erkeğin yatağında ona sarılarak yattım. öptüm kokladım.. romantizmin dibine vurdum ve ilklerimi yaşadım onunla. ah anam ahhh çok seviyorum onu be :) <3<3<3

4 Aralık 2012 Salı

Tavsiyeler!!

Evet arkadaşlar.. Yaşamış olduğunuz tecrübelere dayanarak bir GAY'e nasıl tavsiyeler verirdiniz? İlişki, aşk, bakım, davranış vb. konular hakkında mesela :) bilgilenelim azıcık ^^

26 Kasım 2012 Pazartesi


Ben sana hep üşüyordum,
çünkü kıştım..
Nakıştım, bakıştım.. İnkar etmiyorum da bunu.
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım..
Ve lütfen inkar etme; sana en çok ben yakıştım.. 

Özdemir ASAF

20 Kasım 2012 Salı

Homorexia' ya İthafen

Bir insan bu kadar mı tatlı bu kadar mı şirin bu kadar mı iyi olur ya :) tanışmamız pek iyi olmasa da sinirlensem de varlığına şuan aracı kişiden daha çok yanımda :) seni tanıdığım gün için pasta keseceğim artık :D yalnız kaldım dediğim anlarda birden çıkıveriyor bir yerlerden güldürüyor, mutlu ediyor ^_^

Kısa zamanda hayatımın büyük bir bölümünü oluşturmaya başladı, bu blog'u açmamı sağlayan, twitter'ı kullanmamı isteyen kişi o idi.

Aslında sen bu kadar kısa bir post'u hak etmiyorsun daha uzun bir şeyler yazmam gerekirdi fakat saçlarımı boyadım yıkadım şimdi bir kaç işlemden geçirmem gerekiyor öpüyoyum teni tocamaaannn ^_^

15 Kasım 2012 Perşembe

16.11.2012 09:05

Başlığın böyle olmasının sebebi verecek uygun bir isim bulamamış olmamdır. Belirteyim istedim..

Uzuuun zamandır post yazmadım Homorexia' nın yazdıklarını kurcaladım belki bir şey çıkarda yazarım diye o da olmadı arkadaş anca buluşmadan bahsetmiş başka da bir şey yok -.-"

Şu an ki durumdan haberdar edeyim bari sizi :D

Öncelikle üniversite hayatım gayet iyi gidiyo :) İlk vizeme geç kaldığım diğer vizelerim de kötü geçtiği için sevgilim azıcık ağzıma sıçtı :/ Sabaha kadar oturuyosun ders çalışmıyosun sonra vizene geç kalıyosun geçemiyosun üniversite kötü uyarıyorum hala aynı şeyi yapıyosun falan filan diye diye bunalttı beni arkadaş. Dün yolun ortasında bağıra çağıra kavga ettim.

Sevgilim yetmiyomuş gibi bi de arkadaşlar üstüme geliyo. Sanki bilerek geç kaldım bilerek düşük not aldım vs. delirttiler beni.

Bi de şöyle bi sorun var sevgilim için arkadaş diyorum millet soruyo ona ne niye bu kadar takıyo falan diye söyleyecek bişe bulamıyorum akıl verin bahane bulamaz oldum artık :(

Sonracııma geçen gün okuldan çıkmış evime giderken bi adam arabasıyla yanımda durup ben seni tanıyorum dedi ben sizi tanımıyorum dedim ama ben tanıyorum dedi adın ne dedi sizene dedim benzetmişsinizdir filan tamam dedi gitti. Plakayı almadım salak gibi :@ yol üstünde o arabaya benzer ne kadar araba varsa (3 tane) plakasını aldım..

Vallahi şimdilik aklımdakiler bu kadar hıı bu arada annemle konuştuk sana ev tutabiliriz dedi öyle bi seçeneğim var artık hihi :D

Öptüm hepinizi :)) Homorexia eğer bu postu okuduysan öptüm mahrem yerlerinden aşkım benim :)

24 Ekim 2012 Çarşamba

O

4 ay önce tanıştık onunla.
Bir arkadaşlık sitesinde, benden hoşlanmıştı. Ama ben onu arkadaşım gibi görmüştüm hep sırf üzülmesin diye onu sevdiğimi söylerdim onunla sevgiliymiş gibi konuşurdum. Hatta buluşacaktıkta.. Kuzeni vardı onunla arada konuşurduk ameliyat olmuştu geçen yaz denizde ayağı kaymış ve kafasını kayalıklara çarpmıştı. Zaman geçti kuzeniyle konuşuyordum bir gece. Ona ondan hoşlandığımı söylemiştim, konuştuğum kişi aslında kuzeni değil kendisiymiş. Sabah kuzeni öğrendi durumu ben çok pişmandım tabi, içki içtiğimi söylemiştim hatta sarhoştum o gece dedim. Ama inanmadılar tabiki bu olaydan sonra kuzeniyle konuşmalarımız arttı temmuz gibi benimle sevgili olmak istediğini söyledi. Sabahlara kadar konuşur birbirimizi kıskanır ama sevgili olmazdık. Bir sabah 5 gibi yine telefonda konuşurken kabul ettim tamam dedi. Mutluydu.. Ben ise heycanlıydım. Aradan zaman geçti ilk konuşmada ki kişi şuanki sevgilim sonraki konuştuklarım iste kuzeniymiş. Kuzeniyle aramız bozulmadı ama. Biraz karışık bi durum biliyorum. Şuan o kadar kötüyüm ki bugün ilk kez buluşacağım sevgilimin sabahtan beri telefonu kapalı. Buluşamadık, dokunamadım ona. Gözlerinin içine bakarak onu sevdiğimi söyleyemedim. Sanal aşk olur mu? diye sormayın inansanızda inanmasanızda oluyor. Ki eminim inanmayacaksınız.. Bu posu yazma amacıma gelirsek o hasta ve ona bişe olmasından korkuyorum kendimi rahatlatmak için yazıyorum bu postu. Bu konuda bana sonsuz desteklerinden dolayı Homorexia ya çok teşekkürler. İyi ki yanımdasın dostum benim. Son olarak ona birşey olmadı değil mi? Sadece uyuya kaldı. Hala hayatta ve hala bana çok aşık değil mi? Lütfen evet deyin ne olur :'(

3 Ekim 2012 Çarşamba

Bora'nın Kitabı

bebişlerim malum kitap çıktı çıktığını duyar duymaz aldımmm :)

sanki yıllardır görmediğim sevgilimle birbirimize kavuşmuşcasına nasıl sarıldım öptüm kitabı bilmiyorum herkes bana bakıyodu en son :D

Neyse gelelim kitabın konusuna.. malum birinci kitap olan gizli anlar yolcusu gibi aynı konuya sahip zaten onun devamı :D fakat bu kitapta bora'nın gözünden anlatıyor herşeyi..

ilk kitapta olmayan birçok ayrıntı var bu kitapta henüz yarısındayım kitabın pek okuyamıyorum ama kitap bittiğinde kesin ağlatacak beni :(

Sevgilimlede aramı bozacak kitap normalde herşeye tavır yapan ben bu kitabı okuyunca ikincikez aşık oldum benimkine sev beni diye kavga çıkarıyorum resmen :D evsiz kalmış kedi yavrusu misali :((

Son olarak hayatımda pek bi değişiklik yok üniversite aynı fakat gay damgasından kurtuldum kapandı mevzu bayramda evime gidicem :D onun mutluluğu var ekimde sevgilim geliyo güzel anlar geçiricez (hehehe :D) öyle işte öptüm hepinizi kitabı okuyun :)