27 Ağustos 2012 Pazartesi

Rainbow..

Rainbow a karşı bi ilgi oluştu son zamanlarda :O yani öncedende vardı ama bu aralar iyice arttı.

Kekler, bileklikler, kolyeler, t-shirtler, içecekler, mumlar falan filan derken soldaki resime kadar geldi durum..

En kısa zamanda bulursam eğer üzerinde "Gay Pride" yazan bir bileklik alıcam tabi nerde bulacağımı hiç bilmiyorum ama bulurum sanırım.

Hee bi de amerikan bayraklı sweatshirt istiyorum görenlerin duyanların bilenlerin bizzat kendime müracat etmelerini önemle rica ederim.

Kısacık bi yazı oldu ama yazacaklarım bu kadar öpüyorum mahrem yerlerinizden kalpkalpkalp.

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Transgenders ♥

Bugünkü konum "transgender" lar yani "transeksüel" ler.

Trans lara en güzel örnek elbetteki Jeffree Starr ♥

Kendisine olan hayranlığım anlatılmaz yaşanır ki o da mümkün değil :)
Eğer Trans olmaya karar verirsem sağ da gördüğünüz afet gibi bişe olurum Allah'a şükür tipim yerinde güzel bi hatun çıkar benden denemişliğim var yani :D












Gelelim bir diğer örneğe..
Ve o malum kişi Azis ♥

Dudaklarına öldüğüm, her ne kadar sakallıda olsa bunu asla hissettirmeyen ve normal bir arkadaşıma dahi sevdirebildiğim yegane kişilik.












Gelelim fazla ünlü olmayanlara :) 2. İdolüm ise Michael James ♥♥♥

YouTube da bir channel da video paylaşımı yapan birisi.. Videoları Vlog tadında olan yer yer channel daki diğer üyelerle belli challenge lar yapar, bazen de makeup tutorial yapar :) hoştur yani ama ölüyorum diyemem :)













Gelelim bu insanların erkek hallerine :)

Jeffree Star ♥

Azis ♥

Michael James tanındık biri olmadığı için erkek versiyonunu bulamadım ama YouTube da videosu var erkek olarak :)

Neden böyle bi blog yazdığıma gelirsek sonumun böyle bişe olabileceğini kanaatindeyim malum makyöz olmak istiyorum arada kendime makyaj yapıyorum falan sonum iyimi kötümü karar verebilmiş değilim..

Son olarak gördüğüm bi resmi paylaşma istiyorum aha da aşağıda..


9gag in bi ürünü ama güzel yapılmış :D

Biz :P

sevgilimle ben :P :D

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Buruk sevinç..


Biraz üzgünüm bugün ve yarın ve sonraki gün ve ilerisi için.. Okuduğum roman bitti kısa sürdü baya ama çok etkiledi beni. Ayşe Kulin - Gizli Anların Yolcusu mutlaka okunması gereken bi kitap..

Asıl konuya gelelim bilindiği üzere osym yerleştirmeleri açıkladı ve çok istediğim yer olan antalya çıktı bana akdeniz üniversitesi biraz buruk bi sevinç oldu çünkü orda hiç kimsem yok arkadaş olarak :/

Kimsesiz, yalnız ve bitmiş bir kitabın etkisindeyim modum rezalet..

Bu arada sevgilim bu blogu okuyacak biliyorum seni çok seviyorum bitanem hemde çok.. ♥

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Gidiyorum..


Gidiyorum evet.. Uzağa, çok uzağa.

Manidar bir girişin ardından gelelim meseleye abi bayram için beni köye götürüyolar ya :( canlı canlı gömüyolar sanki :( tutmayın ağlayacağım böhüüüüüü :'(

14 Ağustos 2012 Salı

Mim o.o



Önce kurallar:

1- Mim'i alan mimi kim göndermiş olursa olsun Operadaki Kazulet'e teşekkür edecek.
    Sonra gönderene...
2- Mimi alan, nası mimi rahat alabildi mi (kalın mı geldi, dar mı geldi öyle ya:P) onu belirtecek
3- Yukarıdaki mood resmi logo olarak kullanılmış olup cevaplarınıza dilediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz.

Mim'in içeriği:

1- Mimlendiği andaki mood'unu yazacak.
2- Yeni aldığınız giysiyi başkası üzerinde görünce hangi moodda olursunuz?
3- İşerken genelde ne moodda olursunuz?
4- Depresif Mooddan Heidi mooduna geçmesini sağlayacak olay ne olabilir düşünüp bulacak.
5- Mimi, alışı kuvvetli 3 arkadaşına paslayacak:D

Operadaki Kazulet kimsin nesin henüz bilmemekle birlikte teşekkürlerimi sunuyorum :) Sonra Gay Gayda' ya teşekkür ediyorum :)

Mim'i iyi aldım güzeldi farklı geldi biraz ama iyiydi yani



Mimlendiğim andaki modum aynen şu, çikolata manyağı olmuş durumdayım şeker komasına girebilirim her an












Yeni aldığım bi giysiyi bi başkasında görsem sanırım şöyle bir modda olurum














İşerken genelde değişiyo fakat normalde böyle












Depresif bi moddan Heidi moduna geçmem için gerekli olan tek şey işte şu dünya harikası











Ve bu dünya harikası


















Paslama işine gelirsek eğer;
İlk olarak Homorexia'ya yolluyorum alışı baya kuvvetlidir :D
Sonra Kızıl Saçlı Mickey'e yolluyorum.
Başka da kimsem yok :(

Hepinizi seviyorum bitanelerim ♥

Çikolataaa ^_^


şuanki durumum ♥♥

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Lips


My lips ♥ çok sexyimdir :P

Pastaaa ♥♥

aha bu da benim pastam :D

Son zamanlar..

Bugün ne yazacağımı bilemiyorum malesef. Zaten artık resim paylaşır oldum aklıma yazacak birşey gelmiyor  :(

Kime sorsam bir konu bulamadılar yeteneksizler >.> (benimde yetenekli olduğum söylenemez ama boşverin)

Bu aralar illuminatiye sardım. Youtube' u taciz ediyorum sürekli "subliminal message" başlığıyla. "Lady GaGa" ve "Rihanna" hayranı biriyimdir. Onlar için ölebilirim, onların müzikleriyle videolarıyla falan günüm geçiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=kTfPglXHYv4 şuanda bunu dinliyorum "Lady GaGa - Judas" ın "backwards" versiyonu. Hoşuma gitti, hatta aklımdan çıkımıyo ilginç..

Özellikle "Serve H.I.M lucifer, lucifer good lord" kısmı :/

Ve bu şarkı bitti şimdi sırada "Evanescence - My Immortal" var ama bu da "backwards" yada diğer adıyla "reversed version." aha link --> http://www.youtube.com/watch?v=nCBepWzPhpU

İnsanın kafasını karıştıran çok saçma gelen bişe fakat ben seviyorum. Ne demişler renkler ve zevkler tartışılmaz demi :)

Öptüm hepinizi ♥ (nerden olduğuna siz karar verin :P)

9 Ağustos 2012 Perşembe

korku

Blog'u açmamın 2 yada 3. günü tam olarak bilmiyorum.

Dün iki korku yaşadım. Biri annem biri sevgilim :(
Bundan 1 2 hafta önce sevgilimle konuşurken bana öleceğini söyledi. 8 ağustos çarşamba günü..

Bütün gün konuştuk onunla birşey olmamasını diledim ancak gece hastalandığını öğrendim kuzeninden :( midesi ağrıyormuş onunla konuşamam o kadar üzdü ki beni :(

Bütün gece konuşamadık uyumuş aşkım :) o gün öleceğini düşündüm sürekli neyseki haksız çıktı şuursuz tavşanım ♥

Bir diğerine gelirsek eğer o da annem :(

Kendisinin bi hastalığı var tabi hiç bi doktor bi isim bulamadı buna neyse..

Dün birden kendini kaybetti her zamanki gibi ama bu sefer daha kötüydü bayıldı. Koltukta oturuyodu kıvrıldı sessizce koltuğa o kadar çok korktum ki hiç böyle olmamıştı :(

Başının altına yastığı koydum. Sesi kesildi ve birden ağlamaya başladı gözlerinden yaşlar süzülürken bende ağlamaya başladım onu kaybetme korkusu öyle yaktı ki canımı elimdende birşey gelmiyordu.

Bağırdım kendine gelmesi için bir süre sonra kendine geldi. Oturdu tekrar koltuğa bende oturdum yanına beni ağlarken gördü ne oldu dedi hiç bişeyden haberi yoktu hep oluyordu zaten. Rahatlayana kadar ağladım, hiç bişeyden haberi olmayan annemde şaşırmış bi şekilde neden ağladığıma bakıyordu üzüldü benim için ben ise onun için üzülmüştüm.

Anlattım olanları haberi yoktu hatırlamıyordu..

Neyse dün baya korku dolu geçti benim için..

Bugün ne yaptığıma gelirsek eğer; kulaklığım bozuldu.. Kulaklık almam lazım en kısa zamanda :( Telefonum zaten bozuk müzik dinleyemiyorum.

Annem bu gün misafir geleceği için tam 3 kez markete bişeyler almaya gönderdi beni.

Ve yine herkesin gözü üzerimdeydi. Ne varsa bende yoldan geçen herkes bana bakıyo..

6 Ağustos 2012 Pazartesi

İlk..

Yazı yeteneğim yok yazmayı beceremem kısa cümleler kurar bir kaç satırlık yazılar yazarım hep.
Yazım kurallarını da bilmem :( Hoş bu yazıları kim okur onu da bilmiyorum ama yazmak istiyorum sadece..

Blog' u açma sebebime gelirsek; küçük, daha çocuk sayılabilecek birinin tercihleri hakkında düşündükleri, hissettikleri, yaşadıkları, söylemek isteyip de söyleyemediği şeyleri yazmak, söylemek.

Şuan 17 yaşındayım. Oldukça yalnız, çevresinde arkadaş namına kimse bulunmayan biriyim. Olanlar da şüpheleniyorlar zaten halimden.

Psikolojik bir rahatsızlığımda var. Küçükken tedavi görmüştüm fakat yeniden başladı sanırım kendi teşhisimi kendim koydum yani. Hastalığın adı "Bipolar bozukluk". Araştırdığım kadarıyla iki çeşitmiş bu bozukluk. Biri mani hali yani yorgunluk yok üzüntü yok yemek-içmek yok, sadece mutluluk, eğlence vs. diğeri ise depresif hali bu da mani'nin tam tersi yorgun, depresif, üzgün, mutsuz falan filan. Tabi ben mani halini yaşıyorum mutluyum yemek yemem uyumam yorulmam. Sanki oksijenle çalışıyo gibiyim.

Neyse biraz daha kendimi tanıtayım. Ailemle yaşıyorum kendimi bildim bileli farklıyım. Bir abim ve bir ablam var, onlar normaller tabi..

Farklıyım derken "GAY" im. Bir de sevgilim var..

Dışarıdan bakıldığında renkli bir kişiliğim var. Eğlenceli, komik, zevkli, kibar ve en önemlisi diğer erkeklere göre kızlarla daha iyi anlaşan bir yapım var. Sırf bu yüzden okulda kıskananlar bile olurdu.

Yazıyı burada bitirsem çok mu kötü olur bilmiyorum ama yazamıyorum daha fazla aklıma herhangi bir şey gelmiyor. Bu kadar kendimi tanıttığım yeter sanırım..