20 Ağustos 2012 Pazartesi

Buruk sevinç..


Biraz üzgünüm bugün ve yarın ve sonraki gün ve ilerisi için.. Okuduğum roman bitti kısa sürdü baya ama çok etkiledi beni. Ayşe Kulin - Gizli Anların Yolcusu mutlaka okunması gereken bi kitap..

Asıl konuya gelelim bilindiği üzere osym yerleştirmeleri açıkladı ve çok istediğim yer olan antalya çıktı bana akdeniz üniversitesi biraz buruk bi sevinç oldu çünkü orda hiç kimsem yok arkadaş olarak :/

Kimsesiz, yalnız ve bitmiş bir kitabın etkisindeyim modum rezalet..

Bu arada sevgilim bu blogu okuyacak biliyorum seni çok seviyorum bitanem hemde çok.. ♥

10 yorum:

  1. heyy tebrik ederim bebik cok sevindim istedigin yerin olmasina :) kimsenin olmamasina fazla takilma belkide oylesi daha iyidir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş. kuşum ben de senin adına sevindim istediğin yeri kazandın aferin yaşarsınız artık mutlu mesut semoşla :D

      Sil
  2. ahahaha semos ne ya :D o bi mezun olup gelebilse yasicaz :P
    bu gdisle ben ondan once meuzn olcam :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirin olmadımı ama "semoş" :D onun götünü yerim ben ♥ görüşemiyoruz ya özledim onu söyle ona yazışalım msn den :/

      Sil
    2. sevgilimin gotunu nie yiyosun acaba :P solerim ama msne giremio ki :D

      Sil
    3. niye giremiyo :( ona de ki seni çok özlemiş sensiz geçen geceler birer ölüm gibiymiş de :(

      Sil
    4. sevgilimle iliskinizi anlayamiorum yavrum lol

      Sil
  3. Gizli Anların Yolcusunu ben de okumak istiyorum aslında hımm biraz daha öne çekeyim bu isteğimi :) +tebrikler eğitim hayatında başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten okunması gerek bir kitap :) +teşekkürler :)

      Sil