6 Ağustos 2012 Pazartesi

İlk..

Yazı yeteneğim yok yazmayı beceremem kısa cümleler kurar bir kaç satırlık yazılar yazarım hep.
Yazım kurallarını da bilmem :( Hoş bu yazıları kim okur onu da bilmiyorum ama yazmak istiyorum sadece..

Blog' u açma sebebime gelirsek; küçük, daha çocuk sayılabilecek birinin tercihleri hakkında düşündükleri, hissettikleri, yaşadıkları, söylemek isteyip de söyleyemediği şeyleri yazmak, söylemek.

Şuan 17 yaşındayım. Oldukça yalnız, çevresinde arkadaş namına kimse bulunmayan biriyim. Olanlar da şüpheleniyorlar zaten halimden.

Psikolojik bir rahatsızlığımda var. Küçükken tedavi görmüştüm fakat yeniden başladı sanırım kendi teşhisimi kendim koydum yani. Hastalığın adı "Bipolar bozukluk". Araştırdığım kadarıyla iki çeşitmiş bu bozukluk. Biri mani hali yani yorgunluk yok üzüntü yok yemek-içmek yok, sadece mutluluk, eğlence vs. diğeri ise depresif hali bu da mani'nin tam tersi yorgun, depresif, üzgün, mutsuz falan filan. Tabi ben mani halini yaşıyorum mutluyum yemek yemem uyumam yorulmam. Sanki oksijenle çalışıyo gibiyim.

Neyse biraz daha kendimi tanıtayım. Ailemle yaşıyorum kendimi bildim bileli farklıyım. Bir abim ve bir ablam var, onlar normaller tabi..

Farklıyım derken "GAY" im. Bir de sevgilim var..

Dışarıdan bakıldığında renkli bir kişiliğim var. Eğlenceli, komik, zevkli, kibar ve en önemlisi diğer erkeklere göre kızlarla daha iyi anlaşan bir yapım var. Sırf bu yüzden okulda kıskananlar bile olurdu.

Yazıyı burada bitirsem çok mu kötü olur bilmiyorum ama yazamıyorum daha fazla aklıma herhangi bir şey gelmiyor. Bu kadar kendimi tanıttığım yeter sanırım..

4 yorum:

  1. Ahahah hoş geldinn :)) Ayrıca bigay blogunu takip etmediği sürece kimse yazım hatalarını dikkate almıyor :) Ama şansa bak yaa aynı yaştayız senin sevgilin varr benim yokk :P Ayrıca ilk ileti hep zordur dert etme :))

    YanıtlaSil
  2. beni o kadar mutlu ettin ki anlatamam :D ilk yorumumu senden aldım sevindim :D

    YanıtlaSil
  3. hepimiz oksijenle çalışmıyor muyuz zaten :D :D il yazı için gayet kurtarıcı bence :D

    YanıtlaSil