9 Ağustos 2012 Perşembe

korku

Blog'u açmamın 2 yada 3. günü tam olarak bilmiyorum.

Dün iki korku yaşadım. Biri annem biri sevgilim :(
Bundan 1 2 hafta önce sevgilimle konuşurken bana öleceğini söyledi. 8 ağustos çarşamba günü..

Bütün gün konuştuk onunla birşey olmamasını diledim ancak gece hastalandığını öğrendim kuzeninden :( midesi ağrıyormuş onunla konuşamam o kadar üzdü ki beni :(

Bütün gece konuşamadık uyumuş aşkım :) o gün öleceğini düşündüm sürekli neyseki haksız çıktı şuursuz tavşanım ♥

Bir diğerine gelirsek eğer o da annem :(

Kendisinin bi hastalığı var tabi hiç bi doktor bi isim bulamadı buna neyse..

Dün birden kendini kaybetti her zamanki gibi ama bu sefer daha kötüydü bayıldı. Koltukta oturuyodu kıvrıldı sessizce koltuğa o kadar çok korktum ki hiç böyle olmamıştı :(

Başının altına yastığı koydum. Sesi kesildi ve birden ağlamaya başladı gözlerinden yaşlar süzülürken bende ağlamaya başladım onu kaybetme korkusu öyle yaktı ki canımı elimdende birşey gelmiyordu.

Bağırdım kendine gelmesi için bir süre sonra kendine geldi. Oturdu tekrar koltuğa bende oturdum yanına beni ağlarken gördü ne oldu dedi hiç bişeyden haberi yoktu hep oluyordu zaten. Rahatlayana kadar ağladım, hiç bişeyden haberi olmayan annemde şaşırmış bi şekilde neden ağladığıma bakıyordu üzüldü benim için ben ise onun için üzülmüştüm.

Anlattım olanları haberi yoktu hatırlamıyordu..

Neyse dün baya korku dolu geçti benim için..

Bugün ne yaptığıma gelirsek eğer; kulaklığım bozuldu.. Kulaklık almam lazım en kısa zamanda :( Telefonum zaten bozuk müzik dinleyemiyorum.

Annem bu gün misafir geleceği için tam 3 kez markete bişeyler almaya gönderdi beni.

Ve yine herkesin gözü üzerimdeydi. Ne varsa bende yoldan geçen herkes bana bakıyo..

2 yorum:

  1. Sende ne olduğunu söyleyeyim gaysin :P Dışarıdan çok belli edersen bakarlar ya da çok yakışıklısındır :P Ayrıca kendi hastalığın için bir doktora gitmeye ne dersin? :))

    YanıtlaSil
  2. ben değilim sevgilimle annem :D ve yakışıklıyım :D

    YanıtlaSil