14 Ağustos 2012 Salı

Mim o.o



Önce kurallar:

1- Mim'i alan mimi kim göndermiş olursa olsun Operadaki Kazulet'e teşekkür edecek.
    Sonra gönderene...
2- Mimi alan, nası mimi rahat alabildi mi (kalın mı geldi, dar mı geldi öyle ya:P) onu belirtecek
3- Yukarıdaki mood resmi logo olarak kullanılmış olup cevaplarınıza dilediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz.

Mim'in içeriği:

1- Mimlendiği andaki mood'unu yazacak.
2- Yeni aldığınız giysiyi başkası üzerinde görünce hangi moodda olursunuz?
3- İşerken genelde ne moodda olursunuz?
4- Depresif Mooddan Heidi mooduna geçmesini sağlayacak olay ne olabilir düşünüp bulacak.
5- Mimi, alışı kuvvetli 3 arkadaşına paslayacak:D

Operadaki Kazulet kimsin nesin henüz bilmemekle birlikte teşekkürlerimi sunuyorum :) Sonra Gay Gayda' ya teşekkür ediyorum :)

Mim'i iyi aldım güzeldi farklı geldi biraz ama iyiydi yani



Mimlendiğim andaki modum aynen şu, çikolata manyağı olmuş durumdayım şeker komasına girebilirim her an












Yeni aldığım bi giysiyi bi başkasında görsem sanırım şöyle bir modda olurum














İşerken genelde değişiyo fakat normalde böyle












Depresif bi moddan Heidi moduna geçmem için gerekli olan tek şey işte şu dünya harikası











Ve bu dünya harikası


















Paslama işine gelirsek eğer;
İlk olarak Homorexia'ya yolluyorum alışı baya kuvvetlidir :D
Sonra Kızıl Saçlı Mickey'e yolluyorum.
Başka da kimsem yok :(

Hepinizi seviyorum bitanelerim ♥

2 yorum:

  1. Sen kaç yılda bir işiyorsun :D
    Rihanna'yı bende çok severim ama bir türlü Lady Gaga'ya alışamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günde 5 10 kez canım :D
      Lady GaGa benim dünyam ya alışırsın :)

      Sil