13 Ağustos 2012 Pazartesi

Son zamanlar..

Bugün ne yazacağımı bilemiyorum malesef. Zaten artık resim paylaşır oldum aklıma yazacak birşey gelmiyor  :(

Kime sorsam bir konu bulamadılar yeteneksizler >.> (benimde yetenekli olduğum söylenemez ama boşverin)

Bu aralar illuminatiye sardım. Youtube' u taciz ediyorum sürekli "subliminal message" başlığıyla. "Lady GaGa" ve "Rihanna" hayranı biriyimdir. Onlar için ölebilirim, onların müzikleriyle videolarıyla falan günüm geçiyor.
http://www.youtube.com/watch?v=kTfPglXHYv4 şuanda bunu dinliyorum "Lady GaGa - Judas" ın "backwards" versiyonu. Hoşuma gitti, hatta aklımdan çıkımıyo ilginç..

Özellikle "Serve H.I.M lucifer, lucifer good lord" kısmı :/

Ve bu şarkı bitti şimdi sırada "Evanescence - My Immortal" var ama bu da "backwards" yada diğer adıyla "reversed version." aha link --> http://www.youtube.com/watch?v=nCBepWzPhpU

İnsanın kafasını karıştıran çok saçma gelen bişe fakat ben seviyorum. Ne demişler renkler ve zevkler tartışılmaz demi :)

Öptüm hepinizi ♥ (nerden olduğuna siz karar verin :P)

2 yorum:

  1. Bir ara illuminaticiler Rihanna - Umbrella'ya sarmışlardı :D Yeni favorileri bunlar sanırım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba bende bilmiyorum pek :D illuminati karşıtı biri değilim ♥

      Sil