22 Ağustos 2012 Çarşamba

Transgenders ♥

Bugünkü konum "transgender" lar yani "transeksüel" ler.

Trans lara en güzel örnek elbetteki Jeffree Starr ♥

Kendisine olan hayranlığım anlatılmaz yaşanır ki o da mümkün değil :)
Eğer Trans olmaya karar verirsem sağ da gördüğünüz afet gibi bişe olurum Allah'a şükür tipim yerinde güzel bi hatun çıkar benden denemişliğim var yani :D












Gelelim bir diğer örneğe..
Ve o malum kişi Azis ♥

Dudaklarına öldüğüm, her ne kadar sakallıda olsa bunu asla hissettirmeyen ve normal bir arkadaşıma dahi sevdirebildiğim yegane kişilik.












Gelelim fazla ünlü olmayanlara :) 2. İdolüm ise Michael James ♥♥♥

YouTube da bir channel da video paylaşımı yapan birisi.. Videoları Vlog tadında olan yer yer channel daki diğer üyelerle belli challenge lar yapar, bazen de makeup tutorial yapar :) hoştur yani ama ölüyorum diyemem :)













Gelelim bu insanların erkek hallerine :)

Jeffree Star ♥

Azis ♥

Michael James tanındık biri olmadığı için erkek versiyonunu bulamadım ama YouTube da videosu var erkek olarak :)

Neden böyle bi blog yazdığıma gelirsek sonumun böyle bişe olabileceğini kanaatindeyim malum makyöz olmak istiyorum arada kendime makyaj yapıyorum falan sonum iyimi kötümü karar verebilmiş değilim..

Son olarak gördüğüm bi resmi paylaşma istiyorum aha da aşağıda..


9gag in bi ürünü ama güzel yapılmış :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder