30 Eylül 2012 Pazar

sarışın mavi gözlü *-*

Hani şu bizim okuldaki gay olduğundan şüphelendiğim sarışın mavi gözlü çok tatlı gülümseyen beyaz tenli afeti devran bi çocuk vardı ya?

Heh işte o gay değilmiş heteroymuş :((
(Hadi birlikte ağlayalım böhüüüüüü)

Gelelim bunu nerden anladığıma..

Malum üniversiteye yeni başladık hocalar kitap falan istiyolar, benim bi arkimle birlikte bu sarışınıda alıp gidecektik ama işe bakki gelecek arkadaşın işi çıktı gelemedi biz bununla gittik :D zaten millet ondan hoşlandığımı falan zannediyo neyse işte biz buluştuk bunun yanında bi arkadaşı daha var 3 ümüz geziyoruz ben tabi doğal olarak susmayı tercih ettim onların yanında konuşacak konum yoktu bizimki bana bakıp gülüyo falan sürekli bana sorular soruyo konuşturmak için neyse işte dolandık dolandık ben hep önden gittim hızlı adımlarla aldık kitapları eve dönüyoruz bunlar karı kız muhabbeti açtı işte o an anladımki bu çocuk gay falan değil :( ama çok şirin be abi ölürüm ben ona :P

Daha ona ev bakıcaz :D bizim şu işi çıkan arkiyle konuşucam bende gelecem dicem beraber bakıcaz aşk yuvamıza (vöhh :D) sevgilim bunları görse keser beni :D neyse sorun yok dalgasına yazdığımı anlar o böcüşüm benim :D neyse işte ya hüsranla sonuçlandı gibi gibi üzülmeyin ben iyiyim :P:P:P öptüm hepinizi mahrem yerlerinizden kalp.

28 Eylül 2012 Cuma

Dün olanlar..

Dün dersimiz çok erken bitti biz de arkadaşlarla takılmaya karar verdik ışıklar kaleiçi liman falan gezdik hatta limanda tekne turu bile yaptık. Bizim okulda sarışın mavi gözlü beyaz tenli çok hoş bi çocuk var arkadaşımız oluyo başka sınıftan ondan hoşlandığımı zannediyolar bizim arkadaşlar yani şaka mayetli inceden laf söylüyolar. Ben de dalgasına takılıyorum aslında hani bişe olacağından değil, ki çocuğun hiç bişeyden haberi yok ama onun gay olmasından şüpheleniyorum bunda yalan yok yani..

Neyse işte tekne turunu bitirdik yolda yürüyoruz sınıftan bi kızla konuşuyoruz falan bana direk "senin ne olduğunu biliyorum inkar etsende inanmam sen gaysin" dedi kaldım öyle birşey diyemedim inkar ettim falan ama inanmadı yani hiç inandırıcı değilsin dedi çok belli ediyomuşum öyle dedi bilemedim ki...

Sevgilime söyledim dikkat et dedi inkar et dedi falan yani hepten boku yedim umarım bi sorun çıkmaz gerçi okuldakiler normal bi sevgilim var zannediyolar ama tavrımı koyucam yani.

Eğer böyle davranmaya devam ederseniz alakamı keserim falan diye ciddileşecek durum öyle işte..
Şu sarışınla da aramız baya  iyi beni görünce gülüyo çocuk falan sizce var mı onda birşey??

17 Eylül 2012 Pazartesi

Üniden ilk kareler :(


Selam L bu aynı gün içinde 2. Postum ama yayınlamayı düşünmüyorum bakarsınız yayınlarım :D aynı gün içinde iki post yollamayayım diye düşündüm J

Amcamla benim kalacağım oda için ampul almaya gittik (amcamlarda kalıyorum..) adam bana direk kızlarla aran nasıl diye sordu, bana inceden bi kal geldi bişeyde diyemedim tabiki, iyi diyebildim manita varmı dedi (manita dedi yani :D) yok dedim ehh falan yaptı böyle uyuz neyse efendim..

Bana bi bunaltı bastı eski sevgilimle bugün konuştuğumuzda bana aslında benimle sevgiliyken antalyaya geleceğini ve birlikte kalacağımızı planladığını söyledi ona gel dedim ama yalvarmayı düşünüyorum benim ayrı eve çıkmam lazım yoksa dikey geçişle istanbula dönmeyi planlıyorum ama ailem fena yapar beni..

Eski aşkımın beni kıracağını sanmıyorum bi yolunu bulur gelir benim için, ama benden yaşça büyük biriyle aynı evde kalma olayını bizimkilere nasıl anlatırım bilemiyorum pöfff L

Ayrıcaaaa bugün malum ilk gündü ben gene her zamanki gibi gereğinden fazla dikkat çektim tip tip bakmalar falan, girmedim derse falan eve döndüm. Sanırım kıyafetimden ve saç stilimden baktılar yarın olabildiğimin en erkek haliyle gideceğim okula inş. düzgün bir şey çıkar ortaya :D çıkar gibi ama bilemiyorum .s.s neyse yaa fazla yazı yazabilen bi yapıya sahip değilim en fazla bu işte J

Seviyorum hepinizi bana şans dileyinde ex-aşk gelip beni kurtarsın buradan dayanamıyorum gibi bişe .s.s öptüm mahrem yerlerinizden J

alışmak zorundayım :P


Bugün antalyaki ikinci günüm ayın 17 si yani üniversitenin ilk günü akşam 4 gibi falan çıkacağız okula gitmeye malum antalyayı bilmiyorum en kısa yolu ve zamanı ayarlamak için gerekli bi çözüm olacak bu. Nedense hiç heycanlı değilim yada mdm bulanmıyor anlayamadım ama garip bi durum bu alışkın değilim anneme söylüyorum kadın sen makyakmısın diyo :D Neyse gelelim hayatımdaki olumlu ve olumsuz olaylara tunayla ayrıldık o benim özgür bi hayatım olması için ayrıldığımı sanıyor fakat öyle değil tamam özgür olmak istiyorum ama sırf bu yüzden ilişkimi bitirecek kadarda özgürlük düşkünü değilim o beni çok sevyordu fkat eynı boyutt sevmediğim için ona krşı bi haksızlık yaptığımı düşünüyorum bu yüzden ayrıldık. Sonracığıma soner var.. Soner ankarada üniversite okumaya başlayan bugün heyecandan kalp krizi geçirdiğini düşündüğüm benden hoşlanan sevglisi olmamı isteyen tatlımı tatlı bir insan evladı çok ama çok krizmatik bir şey yani benim için :D Seside çok tatlı ya ölürüm ona :D:D Sevgilim olmasını isterdim ama olmaz gerçi aramızda kurallar var o bana biriyle birlekte olsan bile dudakların bana ait olacak kesinlikle öpüşmyeceksin ama birlikte olabilirsin gibi bi rahatlık verdi. Dün bunu konuştuğumuzda senide düşünüyorum ama dudaklarına izin vermem dedi gerçekten hoşuma gitti bu düşüncesi  J Neyse işte ay bu ünide oryantasyon programı diye bi zımbırtı var ay ben gitmedim buna başıma bir şey gelirmi diye korkuyorum kalkıpta bana nite gelmedin falan filan diye zorluk çıkarırlarda çok fena çirkefleşirim yani gerçi benim gibi ttlı birine bişe yapmazlar bee :D:D Gelidik bu günkü yazımızın sonuna :D Ha bu arada saat 10:37 ymiş :D muhtemelen bunuyayınladığımda baya bi geç olacak çünkü internet biraz sıkıntılııııı L((( öptüm hepinizi başarılar dileyin bana okuyom ben :D:D

7 Eylül 2012 Cuma

Hüzün..

Saat 05.44

Az önce üzücü bir şey öğrendim. Çok sevdiğim biri var hayatımda, eski sevgilim şuan ki arkadaşım hayatımdan asla gitmesini istemediğim gitmesine dayanamayacağım birisi.

Arkadaş bir yaz günü çalıştığı yerden biriyle ilk ilişkisini yaşamış. Ve bundan benim haberim yoktu o kadar koydu ki bana anlatamam :(

"Eski sevgilinden sana ne istediğini yapar" demeyin o benim için çok önemli biriydi hala da öyle fakat kendimi çok kötü hissettim gözlerim doldu ağlayamadım. Beni üzmeyi hiç istemez kendisi, hemen kendine kızar bana bir şey olsa. O yüzden "yok bir şeyim" dedim. Ama var bana yalan söyledi. Bu satırları sırf o okusun diye yazıyorum aslında.

Ona söylemediklerimi, söyleyemediklerimi falan bilsin diye. Tamam artık ona karşı içimde bir aşk yok ama yinede her şeyden herkesten kıskanıyorum onu.

Ama üzmedin beni üzülmedim tamam hiç bir şey olmamış gibi devam ederim hayatıma zaten her zaman yaptığım şey bu değil mi?

Bana verdiğin sözü tutmaya devam et ve çıkma hayatımdan başka bir şey istemiyorum.