17 Eylül 2012 Pazartesi

alışmak zorundayım :P


Bugün antalyaki ikinci günüm ayın 17 si yani üniversitenin ilk günü akşam 4 gibi falan çıkacağız okula gitmeye malum antalyayı bilmiyorum en kısa yolu ve zamanı ayarlamak için gerekli bi çözüm olacak bu. Nedense hiç heycanlı değilim yada mdm bulanmıyor anlayamadım ama garip bi durum bu alışkın değilim anneme söylüyorum kadın sen makyakmısın diyo :D Neyse gelelim hayatımdaki olumlu ve olumsuz olaylara tunayla ayrıldık o benim özgür bi hayatım olması için ayrıldığımı sanıyor fakat öyle değil tamam özgür olmak istiyorum ama sırf bu yüzden ilişkimi bitirecek kadarda özgürlük düşkünü değilim o beni çok sevyordu fkat eynı boyutt sevmediğim için ona krşı bi haksızlık yaptığımı düşünüyorum bu yüzden ayrıldık. Sonracığıma soner var.. Soner ankarada üniversite okumaya başlayan bugün heyecandan kalp krizi geçirdiğini düşündüğüm benden hoşlanan sevglisi olmamı isteyen tatlımı tatlı bir insan evladı çok ama çok krizmatik bir şey yani benim için :D Seside çok tatlı ya ölürüm ona :D:D Sevgilim olmasını isterdim ama olmaz gerçi aramızda kurallar var o bana biriyle birlekte olsan bile dudakların bana ait olacak kesinlikle öpüşmyeceksin ama birlikte olabilirsin gibi bi rahatlık verdi. Dün bunu konuştuğumuzda senide düşünüyorum ama dudaklarına izin vermem dedi gerçekten hoşuma gitti bu düşüncesi  J Neyse işte ay bu ünide oryantasyon programı diye bi zımbırtı var ay ben gitmedim buna başıma bir şey gelirmi diye korkuyorum kalkıpta bana nite gelmedin falan filan diye zorluk çıkarırlarda çok fena çirkefleşirim yani gerçi benim gibi ttlı birine bişe yapmazlar bee :D:D Gelidik bu günkü yazımızın sonuna :D Ha bu arada saat 10:37 ymiş :D muhtemelen bunuyayınladığımda baya bi geç olacak çünkü internet biraz sıkıntılııııı L((( öptüm hepinizi başarılar dileyin bana okuyom ben :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder