28 Eylül 2012 Cuma

Dün olanlar..

Dün dersimiz çok erken bitti biz de arkadaşlarla takılmaya karar verdik ışıklar kaleiçi liman falan gezdik hatta limanda tekne turu bile yaptık. Bizim okulda sarışın mavi gözlü beyaz tenli çok hoş bi çocuk var arkadaşımız oluyo başka sınıftan ondan hoşlandığımı zannediyolar bizim arkadaşlar yani şaka mayetli inceden laf söylüyolar. Ben de dalgasına takılıyorum aslında hani bişe olacağından değil, ki çocuğun hiç bişeyden haberi yok ama onun gay olmasından şüpheleniyorum bunda yalan yok yani..

Neyse işte tekne turunu bitirdik yolda yürüyoruz sınıftan bi kızla konuşuyoruz falan bana direk "senin ne olduğunu biliyorum inkar etsende inanmam sen gaysin" dedi kaldım öyle birşey diyemedim inkar ettim falan ama inanmadı yani hiç inandırıcı değilsin dedi çok belli ediyomuşum öyle dedi bilemedim ki...

Sevgilime söyledim dikkat et dedi inkar et dedi falan yani hepten boku yedim umarım bi sorun çıkmaz gerçi okuldakiler normal bi sevgilim var zannediyolar ama tavrımı koyucam yani.

Eğer böyle davranmaya devam ederseniz alakamı keserim falan diye ciddileşecek durum öyle işte..
Şu sarışınla da aramız baya  iyi beni görünce gülüyo çocuk falan sizce var mı onda birşey??

4 yorum:

  1. hayır öğrense kızın eline ne geçecek onu anlayamadım hey Allahım,neden böyle sıkıştırırlar ki, +her karşılaşmada sana gülüyor diye çocuğu gay ilan ettin he :D bence öyle olmasını umuyorsun bir de bir söz vardır söliim de rahatla;

    hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekke de, gay gayi dakka da tanır ahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün tavır yaptım özür diledi kapandı mevzu :D ayrıca evet gay olmasını istiyorum lütfen olsun utanıyo çocuk gülüyo her dakika :D söz beni çok rahatlattı saol :D bu arada belkide o beni anladı ondan gülüyo olabilir :D

      Sil
  2. bence kiza soylemeliydin bebegim :)) ogrense hic bisey yapmicagi cok belli .D benim poncigimde suan uni.de her gordugu gaye atlayip itiraf ettiriyo ve kanka oluo .D belki o kozda oyledir :) bekle boraz kizin guvenilir oldugunu dusundugun zaman sole bence :) zaten solemene gerek kalmamis o emin de .D
    ve sarisinda kesin gay . aynisini bende yasiyorum kampuste gay olmali bende ole istioom .D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok yavrum yaa gay değilmiş öğrendim bugün buluştuk gördüm ne olduğunu :( kız olayı kapandı komple

      Sil