7 Eylül 2012 Cuma

Hüzün..

Saat 05.44

Az önce üzücü bir şey öğrendim. Çok sevdiğim biri var hayatımda, eski sevgilim şuan ki arkadaşım hayatımdan asla gitmesini istemediğim gitmesine dayanamayacağım birisi.

Arkadaş bir yaz günü çalıştığı yerden biriyle ilk ilişkisini yaşamış. Ve bundan benim haberim yoktu o kadar koydu ki bana anlatamam :(

"Eski sevgilinden sana ne istediğini yapar" demeyin o benim için çok önemli biriydi hala da öyle fakat kendimi çok kötü hissettim gözlerim doldu ağlayamadım. Beni üzmeyi hiç istemez kendisi, hemen kendine kızar bana bir şey olsa. O yüzden "yok bir şeyim" dedim. Ama var bana yalan söyledi. Bu satırları sırf o okusun diye yazıyorum aslında.

Ona söylemediklerimi, söyleyemediklerimi falan bilsin diye. Tamam artık ona karşı içimde bir aşk yok ama yinede her şeyden herkesten kıskanıyorum onu.

Ama üzmedin beni üzülmedim tamam hiç bir şey olmamış gibi devam ederim hayatıma zaten her zaman yaptığım şey bu değil mi?

Bana verdiğin sözü tutmaya devam et ve çıkma hayatımdan başka bir şey istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder