30 Eylül 2012 Pazar

sarışın mavi gözlü *-*

Hani şu bizim okuldaki gay olduğundan şüphelendiğim sarışın mavi gözlü çok tatlı gülümseyen beyaz tenli afeti devran bi çocuk vardı ya?

Heh işte o gay değilmiş heteroymuş :((
(Hadi birlikte ağlayalım böhüüüüüü)

Gelelim bunu nerden anladığıma..

Malum üniversiteye yeni başladık hocalar kitap falan istiyolar, benim bi arkimle birlikte bu sarışınıda alıp gidecektik ama işe bakki gelecek arkadaşın işi çıktı gelemedi biz bununla gittik :D zaten millet ondan hoşlandığımı falan zannediyo neyse işte biz buluştuk bunun yanında bi arkadaşı daha var 3 ümüz geziyoruz ben tabi doğal olarak susmayı tercih ettim onların yanında konuşacak konum yoktu bizimki bana bakıp gülüyo falan sürekli bana sorular soruyo konuşturmak için neyse işte dolandık dolandık ben hep önden gittim hızlı adımlarla aldık kitapları eve dönüyoruz bunlar karı kız muhabbeti açtı işte o an anladımki bu çocuk gay falan değil :( ama çok şirin be abi ölürüm ben ona :P

Daha ona ev bakıcaz :D bizim şu işi çıkan arkiyle konuşucam bende gelecem dicem beraber bakıcaz aşk yuvamıza (vöhh :D) sevgilim bunları görse keser beni :D neyse sorun yok dalgasına yazdığımı anlar o böcüşüm benim :D neyse işte ya hüsranla sonuçlandı gibi gibi üzülmeyin ben iyiyim :P:P:P öptüm hepinizi mahrem yerlerinizden kalp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder