17 Eylül 2012 Pazartesi

Üniden ilk kareler :(


Selam L bu aynı gün içinde 2. Postum ama yayınlamayı düşünmüyorum bakarsınız yayınlarım :D aynı gün içinde iki post yollamayayım diye düşündüm J

Amcamla benim kalacağım oda için ampul almaya gittik (amcamlarda kalıyorum..) adam bana direk kızlarla aran nasıl diye sordu, bana inceden bi kal geldi bişeyde diyemedim tabiki, iyi diyebildim manita varmı dedi (manita dedi yani :D) yok dedim ehh falan yaptı böyle uyuz neyse efendim..

Bana bi bunaltı bastı eski sevgilimle bugün konuştuğumuzda bana aslında benimle sevgiliyken antalyaya geleceğini ve birlikte kalacağımızı planladığını söyledi ona gel dedim ama yalvarmayı düşünüyorum benim ayrı eve çıkmam lazım yoksa dikey geçişle istanbula dönmeyi planlıyorum ama ailem fena yapar beni..

Eski aşkımın beni kıracağını sanmıyorum bi yolunu bulur gelir benim için, ama benden yaşça büyük biriyle aynı evde kalma olayını bizimkilere nasıl anlatırım bilemiyorum pöfff L

Ayrıcaaaa bugün malum ilk gündü ben gene her zamanki gibi gereğinden fazla dikkat çektim tip tip bakmalar falan, girmedim derse falan eve döndüm. Sanırım kıyafetimden ve saç stilimden baktılar yarın olabildiğimin en erkek haliyle gideceğim okula inş. düzgün bir şey çıkar ortaya :D çıkar gibi ama bilemiyorum .s.s neyse yaa fazla yazı yazabilen bi yapıya sahip değilim en fazla bu işte J

Seviyorum hepinizi bana şans dileyinde ex-aşk gelip beni kurtarsın buradan dayanamıyorum gibi bişe .s.s öptüm mahrem yerlerinizden J

2 yorum:

  1. p.tesi benimde baslio derslerim cok gerginim len kurbaga :/
    postunu okudum dahada gerginim suan ikinci gun nasildi ondan da haber versen :)) bu arada konusamioz ne zmandir insan bi sms atar hayirsiz misin acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatırım canısı konuşuruz :)

      Sil