3 Ekim 2012 Çarşamba

Bora'nın Kitabı

bebişlerim malum kitap çıktı çıktığını duyar duymaz aldımmm :)

sanki yıllardır görmediğim sevgilimle birbirimize kavuşmuşcasına nasıl sarıldım öptüm kitabı bilmiyorum herkes bana bakıyodu en son :D

Neyse gelelim kitabın konusuna.. malum birinci kitap olan gizli anlar yolcusu gibi aynı konuya sahip zaten onun devamı :D fakat bu kitapta bora'nın gözünden anlatıyor herşeyi..

ilk kitapta olmayan birçok ayrıntı var bu kitapta henüz yarısındayım kitabın pek okuyamıyorum ama kitap bittiğinde kesin ağlatacak beni :(

Sevgilimlede aramı bozacak kitap normalde herşeye tavır yapan ben bu kitabı okuyunca ikincikez aşık oldum benimkine sev beni diye kavga çıkarıyorum resmen :D evsiz kalmış kedi yavrusu misali :((

Son olarak hayatımda pek bi değişiklik yok üniversite aynı fakat gay damgasından kurtuldum kapandı mevzu bayramda evime gidicem :D onun mutluluğu var ekimde sevgilim geliyo güzel anlar geçiricez (hehehe :D) öyle işte öptüm hepinizi kitabı okuyun :)

2 yorum:

  1. anlaşılan önce Gizli Anların Yolcusu okunacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mümkünse evet olyın başlangıcı orda yani :) mükemmel ötesi bir kitap bazı eşcinseller sevmemiş ama ben sevdim

      Sil