15 Kasım 2012 Perşembe

16.11.2012 09:05

Başlığın böyle olmasının sebebi verecek uygun bir isim bulamamış olmamdır. Belirteyim istedim..

Uzuuun zamandır post yazmadım Homorexia' nın yazdıklarını kurcaladım belki bir şey çıkarda yazarım diye o da olmadı arkadaş anca buluşmadan bahsetmiş başka da bir şey yok -.-"

Şu an ki durumdan haberdar edeyim bari sizi :D

Öncelikle üniversite hayatım gayet iyi gidiyo :) İlk vizeme geç kaldığım diğer vizelerim de kötü geçtiği için sevgilim azıcık ağzıma sıçtı :/ Sabaha kadar oturuyosun ders çalışmıyosun sonra vizene geç kalıyosun geçemiyosun üniversite kötü uyarıyorum hala aynı şeyi yapıyosun falan filan diye diye bunalttı beni arkadaş. Dün yolun ortasında bağıra çağıra kavga ettim.

Sevgilim yetmiyomuş gibi bi de arkadaşlar üstüme geliyo. Sanki bilerek geç kaldım bilerek düşük not aldım vs. delirttiler beni.

Bi de şöyle bi sorun var sevgilim için arkadaş diyorum millet soruyo ona ne niye bu kadar takıyo falan diye söyleyecek bişe bulamıyorum akıl verin bahane bulamaz oldum artık :(

Sonracııma geçen gün okuldan çıkmış evime giderken bi adam arabasıyla yanımda durup ben seni tanıyorum dedi ben sizi tanımıyorum dedim ama ben tanıyorum dedi adın ne dedi sizene dedim benzetmişsinizdir filan tamam dedi gitti. Plakayı almadım salak gibi :@ yol üstünde o arabaya benzer ne kadar araba varsa (3 tane) plakasını aldım..

Vallahi şimdilik aklımdakiler bu kadar hıı bu arada annemle konuştuk sana ev tutabiliriz dedi öyle bi seçeneğim var artık hihi :D

Öptüm hepinizi :)) Homorexia eğer bu postu okuduysan öptüm mahrem yerlerinden aşkım benim :)

6 yorum:

  1. asadsdads salaksin =P bende optum askm :)
    bence sole artik arkadaslarina bu ne amk. hic mi guvendigin kimse yok bebegim senin.. benim suan sinifin yarisi bilio :)
    sinifta homofobik bi konusma gecince direk kavgaya atlayan 8 9 tane gay fanlarim var :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. si sevgilim milletin bilmesini istemiyo
      2. si bu konuda güveneceğim kişiler yok çevremde
      3. sü bilmelerini ben de istemiyorum gerek yok veee bizim okulda homofobik konuşmalar çıkmıyo :D

      Sil
  2. o arabalı adam da ne dengesizmiş yahu tanısa bile nasıl bir patavatsızlıktır öyle...

    sevgilin için de teee başından kuzen diye tanıtsa idin iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzen demek gayet iyi bi fikir nerelerdeydin sen şimdiye kadar yaa :) adam haddin fazla dengesiz biriydi :/

      Sil
    2. kuzen demek en klise ve en saglam yalandir be bebikim nasi aklina gelmemis sasirdim :D
      ya kuzen dersin ya bi kizmis gibi davranirsin :) gerci ben ikisinide yapmayip direk soyledim ama o benim godikligimden kaynakli :D

      Sil
    3. ya aradaş dedim benden büyük abilik yapıyo işte falan dedim :D kapandı konu sanırım :3

      Sil