20 Kasım 2012 Salı

Homorexia' ya İthafen

Bir insan bu kadar mı tatlı bu kadar mı şirin bu kadar mı iyi olur ya :) tanışmamız pek iyi olmasa da sinirlensem de varlığına şuan aracı kişiden daha çok yanımda :) seni tanıdığım gün için pasta keseceğim artık :D yalnız kaldım dediğim anlarda birden çıkıveriyor bir yerlerden güldürüyor, mutlu ediyor ^_^

Kısa zamanda hayatımın büyük bir bölümünü oluşturmaya başladı, bu blog'u açmamı sağlayan, twitter'ı kullanmamı isteyen kişi o idi.

Aslında sen bu kadar kısa bir post'u hak etmiyorsun daha uzun bir şeyler yazmam gerekirdi fakat saçlarımı boyadım yıkadım şimdi bir kaç işlemden geçirmem gerekiyor öpüyoyum teni tocamaaannn ^_^

2 yorum:

  1. Ihi ^^ bana ithafen post yazmis ya =)
    Seviyorum seni kedicik ;)
    Saclarinida gormem lazim???

    YanıtlaSil
  2. görülecek bişeyi yokki siyaha yakın kahve rengini düşün :)

    YanıtlaSil