28 Temmuz 2013 Pazar

Ve..

kocaman bir aradan sonra tekrar bi içimi dökesim geldi.. unuttuydum ben blogu.. neyse şu uğruna ölüp bittiğim sevgilim olacak insan yavrusu var ya? ha işte o beni terketti! üzüldüm mü? hayır anacım üzülmedim.

Neden?

çünküüüü beni gerçekten seven, beni kırmamak için elinden geleni yapan, ne yaparsam yapayım bana kızmayan dünyalar tatlısı biriyle tanıştım. o yüzdendir ki terkedilmek beni teğet geçti ;)

bu insan yani benim tabirimle "bitanem" benim sevgilim değil. ama sevgiliden de öteyiz yani. o yüzden ayrılamıyoruz. sevgili olsan ayrılırsın ama arkadaşlıkta işin içine girince olmuyo kopamıyosun. hele bi de önemli ve güzel şeyler paylaştıysan imkansız..!

ben bitanemle neler yaptım? evine gittim ilk kez bi erkeğin yatağında pardon sevdiğim erkeğin yatağında ona sarılarak yattım. öptüm kokladım.. romantizmin dibine vurdum ve ilklerimi yaşadım onunla. ah anam ahhh çok seviyorum onu be :) <3<3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder